Monday, July 30, 2012

LESEN NO 1 MALAYSIA


Assalamualaikum dan salam sejahtera kami dari lesen memandu murah kini menjadi tunjang kepada pendaftaran untuk lesen memandu kereta dan menerajui pendaftaran tertinggi untuk lesen memandu ,Lesen Motor dan pengangkutan berat seperti BAS ,LORI dan perkhidmatan psv TEKSI dan BAS dan lesen GDL.


10 sebab pelajar baru terus memilih lesen memandu murah sebagai pilihan utama


1) Harga yang mesra pelajar

2) Proses daftar yang mudah dan cepat

3) Sentiasa memberi nasihat terbaik terutama kepada golongan pekerja dan pelajar      yang kekurangan masa.

4) Memberi latihan terbaik,Buktinya 97% pelajar kami lulus ujian JPJ dengan teknik pembelajaran yang berkesan

5) Proses daftar yang telus.Anda bayar wang DEPOSIT pada hari kursus  di pejabat kami. 

6) Pusat latihan memandu yang sangat selesa dengan kemudahan air cond,surau dan atm berdekatan

7) Ujian jalanraya anda hanya perlu fikir satu jalan berbanding tempat lain yang kadangkala perlu menghafal 3 arah jalanraya yang berbeza

8) Jalan yang dilalui semasa ujian jalanraya sangat mudah dan besar,tidak melalui jalan kampung,jalan kawasan perumahan dan kadangkala jalan dilalui lori2.Anda hanya melalui jalan bandar yang mempunyai 3 lane yang lurus kemudian U-turn.Mudah Bukan!

9) Masa belajar yang sangat fleksibel pada pelajar

10) Anda tidak perlu beratur dan untuk proses daftar,tempah masa belajar, mengambil lesen dan kami sedia sedia jemput di depan rumah anda!!


* apa kata pelanggan kami yang dihormati

Anni
"proses daftar mudah,saya hanya sms daftar kemudian
 cikgu jemput saya di hadapan rumah,x perlu byr apa-apa" 

Muhamad Imaan
"saya x pernah memandu dan gugup,tapi cikgu yang ajar
 x pernah tinggalkan saya bersendirian"

Nur Izzati
"Saya bekerja dan hanya ada masa pada hujung minggu,
 cikgu sentiasa mengambil berat tentang masa belajar
 mengikut keselesaan saya,"


Mohd Shariman
"saya tidak teragak untuk bawa kawan-kawan baru sebab
 harga memang murah servis pun terbaik"

Mariam
'Ia bukan sahaja murah tapi proses dapatkan lesen amat cepat ,saya bermula bulan mei dan dapat lesen kereta pada pertengahan bulan jun ,hanya sebulan 15 hari bermula kursus pertama saya sudah mempunyai lesen"


Beribu-ribu telah mendaftar dengan kami kerana keberkesanan konsep yang kami terapkan dari proses daftar sehingga anda mendapat lesen memandu.Kini anda adalah orang yang seterusnya mendapat lesen dengan kami.


HUBUNGI KAMI UNTUK PROSES DAFTAR DENGAN SEGERA




NURUL 017-2505877



TAHAR 012-2505877




KAWASAN JEMPUT DAN HANTAR UNTUK LESEN MEMANDU

  1. Putrajaya (BARU)
  2. Bangi (BARU)
  3. Serdang (BARU)
  4. Uniten (BARU)
  5. Balakong (BARU)
  6. Ulu Langat (BARU)
  7. Kajang (BARU)
  8. Semenyih (BARU)
  9. Sungai Buloh
  10. Kepong 
  11. Jelatek
  12. Damansara Damai 
  13. Kota Damasara (Hospital Pusrawi, Giant Kota Damansara)
  14. Keramat (Lrt Keramat Sahaja)
  15. Sri Rampai
  16. Gombak
  17. Batu Caves
  18. Sentul
  19. Batu Muda
  20. Wangsa Maju
  21. Selayang
  22. Kampung Baru
  23. Setiawangsa
  24. Taman Melawati
  25. Setapak
  26. Titiwangsa
  27. Kuarters Kerajaan Jalan Duta
  28. Ukay Perdana
  29. Damansara Damai (Hadapan Mc donald)
  30. Kota Damansara (Pusrawi)
  31. Bandar Sri Damansara



KAWASAN DIBAWAH PERLU TUNGGU DI STESEN LRT SENTUL TIMUR ,
PUTRA TAMAN MELATI ,MONORAIL TTTIWANGSA ,  KTM BATU CAVES,
KTM SENTUL,KTM SERDANG ATAU KTM SUNGAI BULOH  LRT MALURI
.

CAHAYA ,CEMPAKA , CHAN SOW LIN , SALAK SELATAN , UNIVERSITI MALAYA , BANGSAR , ABDULLAH HUKUM ,KERINCI , TAMAN BAHAGIA , ASIA JAYA , BUKIT NANAS , RAJA CHULAN ,SEGAMBUT , KUANG ,PANTAI DALAM ,AMPANG ,PANDAN INDAH ,DAMANSARA , PETALING JAYA , PUDU , SHAH ALAM , SRI PETALING , BUKIT JALIL ,MIHARJA


PELAJAR YANG TINGGAL DI KAWASAN DI ATAS ATAU KAWASAN YANG TIDAK DINYATAKAN,BOLEH TUNGGU DI

1) LRT SENTUL TIMUR
2) PUTRA TAMAN MELATI @ BERDEKATAN
3) MONORAIL TTTIWANGSA 
4) KTM BATU CAVES,SENTUL,KTM SERDANG ATAU KTM SUNGAI BULOH
5) LRT/KTM SALAK SELATAN



INFO BULAN INI


Promosi FEBRUARI Lesen Memandu

Lesen Kereta =             Rm700  (cash)
lesen Kereta+motor =  Rm900  (cash)
lesen Kereta+b full =    Rm 1250(cash)
Lesen Motor =              Rm400  (cash)

lesen B FULL=              Rm700  (cash)
Lesen GDL =                Rm200  (cash)
Lesen PSV =                  Rm400  (cash)
Lesan E =                       Rm750  (cash)


Tambah Kelas (HARGA LEBIH MURAH DARI SEBELUMNYA!!!)

 
Ada lesen d(kereta) nak buat b2(motor) ==> RM300
(cash)
Ada lesen b2(motor) nak buat d(kereta) ==> RM600 (cash)
Ada lesen b2(motor) nak buat b full ==>        RM650 (cash)
Ada lesen L b full nak buat b full ==>              RM600 (cash)
Ada lesen d (kereta) nak buat b full ==>        RM650 (cash)
Ada lesen L (kereta) nak buat P kereta ==> RM500 (cash)
Ada lesen L (motor) nak buat P motor ==>   RM200 (cash)



PERHATIAN!!

KAMI JUGA MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN SECARA GROUP.BAS DAN VAN DISEDIAKAN TETAPI DIGALAKKAN TARIKH KURSUS DAN BELAJAR PADA HARI YANG SAMA.



HUBUNGI KAMI UNTUK PROSES DAFTAR DENGAN SEGERA



TAGS: LESEN MEMANDU MURAH 2012 , LESEN MEMANDU KERETA , LESEN MEMANDU MOTOR , LESEN MEMANDU KERETA , PROMOSI LESEN MEMANDU 2012 , LESEN MEMANDU SELEPAS UMUR 21 , LESEN MEMANDU AUTO , LESEN CEPAT , LESEN PSV TEKSI ,LESEN PSV BAS ,LESEN ANTARABANGSA , LESEN B FULL , LESEN GDL , LESEN E .


NOTE: MAKLUMAN , SILA RUJUK PEGAWAI PEMASARAN KAMI UNTUK HARGA BAGI KAWASAN BARU (Putrajaya ,Cheras, Sungai Besi, Puchong, Bangi , Serdang , Uniten ,Maluri,Balakong ,Sri Kembangan , Ulu Langat , Kajang )



Customer Service Office
19-2, Jalan 2A/6
Danau Kota,
Taman Setapak Indah,
53000,Kuala Lumpur 

Office No 
03 4032 0657
Operation Hour
(9 am - 6.30 pm)


**Lesen Memandu Murah Berdaftar atas Nama Syarikat MUDAH PANDU ENTEPRISE No Syarikat ( 002186580-K )

134 comments:

  1. Assalamualaikum...
    saya ingin bertanya, kalau belajar memandu di sini, latihan memandu untuk bahagian jalan raya, bukit, parking dan test jpj diadakan di mana ya? di dalam kawasan putrajaya atau di luar kawasan putrajaya?
    kalau saya dah ada lesen L dan lesen motor, dan hanya ingin mendapatkan lesen kereta sahaja, saya hanya perlu bayar RM600 je ke? atau ada caj-caj lain? terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kawasan Berdekatan Putrajaya.Sudah ada lesen L kereta cuma Rm 550 di Putrajaya,tetapi pastikan
      L kereta dihidupkan dahulu.Jika ada ap2 Kemusykilah terus Hubungi Saya Taha 012 250587

      Delete
  2. assalamualaikum..
    saya ingin bertnya pasal lesen motor..saya da ade lesen b2 nk tmbah ke b full..adekah saya perlu saya amik lesen l balik..dan bape bayaran tuk semua 2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu perlu ambil L b full tetapi kamu tidak perlu menduduki ujian com lagi.harga ialah rm 650 utk b full

      Delete
  3. Terima kasih atas perkhidmatan yang pantas dalam proses menyiapkan pengeluaran lesen L motor.Tak perlu tunggu lama dan harga berpatutan. IMKL menjadi pilihan yang bijak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama2.kami akn buat yg terbaik utk pelanggan kami.Insya Allah.boleh sy tahu bila en mendaftr dan dpt lesen dgn kami?

      Delete
    2. en tahrudin . pembayaran bole ansur2 atau full ?

      Delete
    3. Tumpang tanya. proses nk siap lesen L motor kalau sy cuma pergi kelas sbtu n ahad saja brape lame ya?

      Delete
  4. sye nak tanya yang pasal agenn under PERKOM tp dworang cme mntak 100 je.. yang PERKOM 2 skali ngan yang ni ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya tidak di bawah PERKOM seperti en nyatakan.setiap promosi akan kami maklumkn di laman blog kami.terima kasih

      Delete
  5. Salam n sy nk ty bleh x sy nk amik test jpj bhgn parking kat tmpat anda.bt pgthn cik,klz mmndu sy di tganu n atas faktor masa n keje sy tpaksa balik ke kl.citeny sy amik lesen moto dn kete.test jpj tuk moto dh lulus,kete lulus jlnraya shj tp parking gagal.bleh ke sy smbg test tu kat tmpt anda??bape bayaran nye??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh tapi awk perlu buat latihan di tempat
      Kami untuk mengetahui jalan yang dilalui..hubungi sy di 012 2505877 utk makluman lanjut.tq

      Delete
  6. en tahrudin . cara pembayaran boleh ansur2 atau bayar penuh??

    ReplyDelete
  7. salam saya nk tnya..kalo x de pape lesen n sya nk amk lesen kereta sahaja berapa yg sya kne bayar?n ade x promosi harga utk tahun 2013..sya jangkakn sya nk amk lesen dalam thn 2013..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat masa ni, Kami Belum Lancarkan Promosi Lesen Memandu untuk bulan Januari.Nantikan Update terbaru kami pada Januari nanti.Insya Allah. ^^

      Delete
    2. salam.saya tingal d s alam.. paling dkt area mne driving school ?? saye xade lesan pape..nk amik lesen kereta shj brpe?? boleh bayar ansuran brape?? tq

      Delete
  8. Klo dah ade lesen moto n nk wt kerete 600 kan..? Klo auto pun same harge ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya betul harga lesen kereta tambah kelas.
      Buat masa ini lesen auto belum diwartakan oleh kerajaan lagi.mungkin tidak jadi diwartakan atau ambil masa bertahun~tahun lagi.

      Delete
  9. salam . saya nak tanya . saya ni x de lesen apa2 . if nak amek lesen kereta + motor berapa ringgit . betol ke 900 ? sy takot salah baca . and lagi satu pusat latihan ni kat mana erk ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam,betul rm 900,jika bayar ansuran 950.tempat kami di kuala lumpur.tapi kami boleh jemput seperti kawasan jemput yang dinyatakan di atas. :).terima kasih

      Delete
  10. Replies
    1. En Syed Faez,Servis kami cuma di Kuala lumpur dan selangorcawangan di sarawak belum dibuka lagi

      Delete
    2. Sy duduk di flora damansara, damansara perdana. Boleh dtg amik tak?

      Delete
  11. Assalamualaikum...kalau sy nk amik lesen kereta berape ye? kalau di sg buloh tempat belajar di mane ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam..lesen kereta rm700 cash rm750 ansur..sg buloh kita jmput n bawa ke gombak...trnsport xdxe caj dikenakan

      Delete
  12. Saya tinggal di johor bahru...
    Boleh tak saya dapat lesen ini...

    ReplyDelete
  13. As-Salam...nak confirmkan kalau ambil lesen b full = RM700 ke?
    ...tempat latihan dengan ujian di mana yer....lagi satu saya ada masa cuma hujung minggu sahaja..saya tinggal di taman puncak jalil,seri kembangan...Harap en. dapat reply balik...

    Terima Kasih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam..hrga sri kembangan 800 cash..Rm700 tu hrga KL

      Delete
  14. sy tggl di cheras. berdekatan lrt maluri. sy nk amik lesen kereta shj. brp ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau bayar ansuran brp?

      Delete
    2. bukan rm700 ke en? sbb sy still area kl jugak. lg 1 klau nk ambik lesen moto & kereta ( L&P) Rm900 ke? ansuran Rm950?

      Delete
    3. Boleh dapat harga 700 jika kamu boleh tunggu di sentul timur lrt..

      Delete
    4. ouh. mcm tu. ok. klau ambik lesen moto n kereta brpe? sy tggu kt lrt sentul timur. sy nk byr ansuran.

      Delete
    5. Boleh.jika awak ambil lesen kereta motor cuma rm 900,jika bayar absura hanya tambahan rm 50 jadi total 950 jika bayar ansuran.hubungi kami untuk pendaftaran segera ;)

      Delete
    6. kalau sy nk amik tp sy tggu di lrt maluri? still rm950 ke? sy byr ansuran.

      Delete
  15. salam saya da ada lesen D nk tmbah lesen B2 brapa ye?

    ReplyDelete
  16. salam en. tahrudin, klu orang tu dah ade lesen, tp dah lama tak bawak keta, n dia nak belajar semula utk tambahkan confident, berapa byarannya ek? tq tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam,buat masa ni kami tidak buat untuk latihan kemahiran kerana pendaftaran yang tinggi pada bulan Ini bagi pelajar baru.kami utamakan pelajar baru tetapi Insya Allah selepas promosi kami akan buka semula pada sesiapa yang ingin belajar kemahiran pemanduan bagi pemegang lesen kereta.

      Delete
  17. sy dok area s.alam..paling dekat area mane driving school tu?kalo pg sendiri ade diskaun x??sy ade lesen b2 nk amek lesen keta d plak..brape total??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu boleh tunggu kawasan yg dinyatakan dalam blog.harga lesen kereta sudah ada lesen motor cuma 600 cash,jika bayar ansuran 650.terima kasih

      Delete
  18. Saya pelajar dibukit jalil, kalau saya nak ambil lesen. bleh tak nnti cmpany ney ambil saya ? sj tnya utk kepastian .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat masa ini kawasan jemput seperti saya nytakan dalam blog..jika tiada boleh tunggu di kawasan perkhidmatan keretapi seperti saya nyatakan dalam blog.terima kasih.

      Delete
  19. Assalammualaikum. Di mana ye tempat latihan nie? Sy ada ambil lesen dulu. 5 thn lps. Tapi gagal dan terus tak ambil sekali lagi. Dan lagi satu, lesen L sy, sy tinggal macam tu je kat tempat latihan dulu. Boleh ke kalau sy nak ambil lesen baru? Maksud sy ambil kesen L baru di syarikat nie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam..boleh xde msalah..awak mula dari awl..cek dimana tempat dan harga di blog..hubungi pegawai kami untuk makluman selanjutnya..terima kasih..

      Delete
  20. Saya ddk dekat bandar sri damansara...blh amik ke...saya nk amik lesen moto n kete...ansuran 3 kali byr dlm maa 3 bulan boleh ke...

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. boleh..kami boleh jmput..boleh juga klau nk byar ansuran.. :)

      Delete
  21. Assalammualaikum. kat sini bole ke kalau nak ambil lesen L untuk motor ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam...boleh..tapi boleh saya thu dduk area mna?untuk maklumat lnjut boleh terus hbungi pegawai kami

      Delete
    2. wangsa maju . boleh bagi tahu harga sekali , kalau boleh nak ambil bulan ni atau next month .

      Delete
    3. hrga untuk motor rm400cash rm450ansur..hrga trmasuk kursus,ujian komputer,kursus bengkel,amali 8jam dan test jpj..

      Delete
  22. Replies
    1. maaf yer...perkhidmatan lesen kami hnya di kuala lumpur sahaja..

      Delete
  23. Salam... Sy nak ambil lesen keta.. Adik sy nk amek keta dan moto. Bape kene baya? Kalo area ampang boleh ambil kat umah ke? Bape lama proses utk dapatkan lesen ni? Thanks..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam..area ampang tidak termasuk dalam kawasan jemput kami..tetapi boleh turun di lrt sentul timur..kami jemput di sana..hrga bagi kereta dan motor rm 900 cash rm950ansur..

      Delete
  24. assalamualaikum.....area sawarak xde ke lesen memandu kereta yg seperti diatas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam..maaf yer..perkhidmatan kami hnya di sarawak..kalau anda mksudkan bantuan lesen dari kerajaan tu kena mohon sendiri di laman web mereka..saya hnya pusat memandu biasa..

      Delete
  25. meera
    hai...selamat petang...Sy nak ambil lesen kereta dan motor...saye duduk dekat area bricfields...Barape kene bayar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai meera.harga rm 900 cash.tetapi meera kena tunggu di lrt putra taman melati atau monorel titiwangsa.

      Delete
  26. assalamualaikum encik tahar, saya tinggal di setiawangsa. saya telah mendapat lesen P untuk motor. adakah saya perlu mengulangi kelas KPP untuk kereta? berapakah harganya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam,afiq.awak tidak perlu kursus Kpp dan ujian com lagi.harga hanya 600 cash.

      Delete
  27. Salam

    saya dah ad lesen moto b2 and saya nak buat lesen kereta. So harga RM600 la? if bayar ansuran sebulan berapa ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam,ya betul 600 cash.bayaran dalam 2-3 x.biasanya lesen kereta akan siap dalam tempoh sebulan lebih jadi anda bahagikan dengan 2-3 kali.bayaran harus dijelaskan sebelum test jpj.tq

      Delete
    2. Salam

      tq. if camtu, saya kena pegi kursus undang2 and computer test lagi ke xpayah dah?saya bley terus lompat kursus Pra L yang 8jam tu x?

      Delete
  28. Assalamualaikum..saya nk tanya.Kalau kawasan rawang bagaimana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam..saya tidak buat di rawang..hanya di kawasan KL..mungkin awk agak keliru..saya bukan bantuan lesen memandu kerajaan..tetapi pusat memandu biasa..untuk keterangan lnjut boleh hubungi pegawai kami..

      Delete
  29. assalamualaikum wbt..
    nak tanya promosi untk lesen kereta ada lagi tak??
    sy student uniten bangi.. jadi ade charge tambahan tak untuk dtg ambil dan hantar..

    ReplyDelete
  30. Area shah alam xde ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. area shah alam saya tidak buat..maaf yer..

      Delete
  31. Assalamualaikum..

    Apakah prosedur untuk mendapatkan lesen PSV jila saya sudah ada lesen memandu D? Dan berapakah jumlah wang yang perlu saya sediakan? Berapa lama ia boleh siap?

    Terima kasih,

    Syamsul Akhmar
    01128106930

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam..prosedur pertama perlu buat medical checkup dahulu..kos nya rm400..untuk maklumat lnjut sila hubungi pegawai kami..terima kasih..

      Delete
  32. Saya sudah dapat Lesen L .
    sekarang saya hanya nak ambil Ujian kerera..sampai dapat Lesen P.
    so berapa ringgit ringgit saya nak payar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh saya tahu duduk di area mana ye?

      Delete
  33. Assalam...sy sudah ada lesen L motor..Kalo saya mahu ambik lesen kereta pula,berapa jumlah yang perlu saya bayar..??Dan kalo ansurans,bagaimana pula...??Berapa kali bayar dan berapa banyak...??

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam..dduk di area mana ye?hrga rm760..untuk maklumat lnjut boleh hubungi pegawai kami..terima kasih..

      Delete
  34. Salam... nk tnya, saya nk amik lesen E Full dgn GDL bersendi. Saya tgl di selayang.. brpa kos hrga skrg??

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm..hrganya rm1000cash rm1050 bagi pakej ansuran..boleh hubungi pegwai kami untuk keterangan lanjut...terima ksih yer

      Delete
  35. salam...saya nk tnya,saya dah ade lesen motor dan saya hnya hndak ambil lesen kereta shj..adakah harga lesen kereta masih sama rm600??saya tinggal di kwasan sg.buloh..

    ReplyDelete
  36. wslm..yer masih sama..untuk keterangan lanjut sila hubungi pegawai kami..terima ksih..

    ReplyDelete
  37. Salam. Lesen kereta masih rm700 ke?

    ReplyDelete
  38. Salam.. Saya dpt lesen L 2 thn lps. Tp xsempat utk dpt lesen P sbb ade masalah. Kalau sy nk blaja utk dptkn lesen P, kena buat semula ujian komputer ke? Sy tinggal di bdr tun razak.. Berapa kena byr eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm...yer..awk kne mula dari awal kerana lesen L sudah expired..untk kwsn bandar tun razak tidak trmasuk dalam senarai kwsn jmput dan hntar kami..tetapi hrga untuk lesen kereta rm 700 cash..

      Delete
  39. Salam. Sy dok kwsn cheras dan ad lesen moto. Sy ingin ambil lesen kereta brapa ek?pengangkutan bagaimna pulak? Tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm...hrga untuk tmbah kelas bg lesen kereta rm650cash..tetapi buat masa sekarang kawasn cheras kami tidak mngambil pelajar untuk smntara waktu untk pengurusan servis..tarikh mula untuk mula prkhidmatan akan diberitahu..terima kasih..

      Delete
  40. Salam sy nk tnye..sy dok kt pndn indah n jemput ktne? Blaja kelas tu ktne ek? Pas tu skali kelas bpe jam mse diambil?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika Awak Duduk Di pandan Indah awak boleh Tunggu di lrt Sentul.terima Kasih ;)

      Delete
  41. salam
    saya na tanya berapa yang saya perlu bayar kalau saya dah melalui ujian jpj tapi fail dekat jalan raya dan saya nak ambil melalui sini?

    ReplyDelete
  42. Salam...
    Saye tggal kt taman maluri,saye nk amek lesen motor...betul ke harge die RM 400??ade org jmput pergi n blik kew???mcam ane sye nk tau diorg jmput sye???

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm..taman maluri sudah tiada perkhidmatan jemput dan hantar..kalau boleh turun di lrt sentul timur..

      Delete
  43. Slm..di bt9 cheras masih ada pick up ke rmh ke?nak amek lsen kereta..ada option auto/manual ke?

    ReplyDelete
  44. wslm...ye msih ad..lesen kereta hrga rm800cash..hny ad manual shj sluruh mlysia..

    ReplyDelete
  45. Salam..sy nk tnye klu sy dok kt equine park seri kembangan dan hospital serdg.. pusat latihan memandu yg terdkt kt mne r?? Klu sy nk amek lesen kete+moto brape hrganya?? Klu kete saja brape??

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm..buat masa sekarang seri kembangan kami sudah tiada servis di sana..maaf yer..

      Delete
  46. salam.. nk tnya.. sy dh ada lesen keta.. kalau sy nk amek lesen motor kna amek motor L jgk ka? n brp hrgany? sy duk kajang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam...yer..cuma pg kursus je sudah dpt L..hrga rm350cash...kajang kami boleh jmput..

      Delete
  47. Salam..Untuk lesen GDL bagi bawa van berapa lama prosesnya & untuk kawasan di Putrajaya ada tak? harganya lain ke....

    ReplyDelete
  48. Salam.. kalau utk student... dkt uitm ( shah alam) boleh ambik x??? dan ada promosi utk student x??? thanks=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam..maaf yer area shah alam kami xbuat...xde servis kt sna...

      Delete
  49. kalau putrajaya kawasan mana ea?
    Saya nak tambah kelas D. Saya dah ada B2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. putrajaya hnya kawasan jemput..kalau hrga kosnya rm350cash or rm400 pakej ansuran..untuk maklumat lanjut sila hubungi pegawai kami..terima kasih..

      Delete
  50. minta reply segera. saya ada menghubungi en tahar dan pn nurul namun tiada jawapan.. Kalau boleh nak tau detail utk lesen kereta+motor L&P. Kalau dapat hadir kelas untuk minggu ini amat diharapkan. Minta hubungi saya semula . TQ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. orion saya tak pasti no awak,kalau boleh jika saya tidak sempat angkat tolong hantar sms,Biasa saya akan call semula melainkan no telefon ofis.

      Delete
  51. Area cheras ade x..leisure mall???

    ReplyDelete
  52. As salam.. Sy dah lama ada lesen tp smpai skrg x berani bw kereta..nk belajar dr mula bw keta blh ker? tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh,sila hubungi saya di talian diberikan.

      Delete
  53. Salam,saye baru buat lesen motor,tapi P tak habis lagi,boleh tak kalau saya nak ambil lesen lori?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam,syarat nak ambil lesen lori kena ada lesen kereta dan lesen kereta kena kompeten lebih dari setahun. maksudnya total kompeten dengan p,kena tggu dalam 3 tahun selepas dapat lesen kereta

      Delete
  54. offer rm700 utk lesen d ada lagi ke?

    ReplyDelete
  55. sy nk buat lesen kereta shj..brapa ea?kw,setapak

    ReplyDelete
  56. salam.. saya duduk kt serdang.. sy da de lesen moto b full.. skrg ni sy nk wat lesen kereta sahaja.. bape ye bayaran yg d kenakn..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam,area Serdang cuma rm 650 cash untuk tambah kelas kereta

      Delete
  57. As salam. saya duduk area shah alam. saya nak amik lesen kereta sahaja. berapa ye ? Dan tempat latihan terdekat kat mana ya ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam.buat masa ini perkhidmatan lesen memandu kami belum sampai di Shah Alam.Insya Allah 2014 kami akan buka cawangan baru di sana.

      Delete
  58. Salam. Saya nak ambil lesen memandu kereta dah lama nak ambil tapi masalahnya
    Saya duduk jauh and susah nak pergi balik ambil lesen. Nak tanya kalau dekat area rawang ade transport tak nak ambil saya. Sebab saya tak ada transport dari sini (Rawang). Tq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam..maaf yer area rawang kami tiada servis pengangkutan sbb jauh sgt..kebanyakan area kami jmput hnya sekitar kuala lumpur..terima kasih

      Delete
  59. Askum, saya nak amik lesen memandu, kat area usj subang jaya ada trasnport tak nak amik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam..maaf yer area subang kami xde srvis jmput dan hntar..kalau nk boleh tggu di kawasan yg tertera di blog..terima kasih..

      Delete
  60. Selamat petang nak tanya klau area dekat ktm serdang nak ambil lesen memandu kereta+motor berapa ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat petang..harga lesen kereta motor bagi kawasan serdang rm1000 cash atau rm1050 untuk ansuran..untuk lesen p rm80...dan area serdang kami menyediakan perkhidmatan jemput dan hantar..

      Delete
  61. as salam sy nak amik lesen kereta..kawasan kajang leh ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm...kawasan kajang termasuk dalam kawasan perkhidmatan kami..untuk mendaftar boleh hubungi pegawai kami..terima kasih..

      Delete
  62. salam..saya ada lesen D..nak ambil E dan GDL..berapa ya??
    0172115042 .zul

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam. Lesen E RM 750.Gdl jenis apa ya ?

      Delete
  63. assalamualaikum..saya sudah ada lesen motor. jika nk ambil lesen kereta RM600 kn?? ada tambah apa2 caj ke?? saya pelajar ukm. kena tunggu di bangi juga atau boleh diambil dlm ukm??

    ReplyDelete